ویانای بابا

اولین مطلب در ششمین روز قبل از تولدت

1394/4/13 17:20
نویسنده : رضا
423 بازدید
اشتراک گذاری

 ویانا سادات عمرانی نسب

سلام بابایی... ویانای من ... امروز پنجشنبه اولین روز ماه مبارک رمضان سال 1394 هست ؛ میشه گفت شاید اگه پیش بینی ها درست از آب دربیاد یک هفته قبل از به دنیا اومدن تو عزیز ترین هدیه خداوندی هست ...  میدونی من و مامانت تقریبا چندماهی میشه که دنبال یه اسم قشنگ و با مسما برای تو می گشتیم  ... این امر خیلی فکرمون رو مشغول کرده بود ... تا جایی که گاهی وقتا دیگه از فکر کردن به این مسئله دست می کشیدیم و سعی می کردیم بهش فکر نکنیم .... در واقع ویانا از اسم هایی بود که من و مامانت از همون اولین روز بهش فکر کرده بودیم  اما خیلی زمان برد که بدونیم این همون اسمی هست که دنبالش هستیم ... در واقع باید روزگار اینجوری می گذشت تا ویانا واقعا بهمون ثابت بشه ... آرشیدا - آترینا - ویانا - ماهان -ماهانا - نهان -سروشا - آنیساو ... تقریبا می شه گفت یه لیست بلند بالا که این اسمها در بالای  اون لیست بود ... از اینترنت گرفته تا کتابهای مختلف اسم کودک و مشاوره با هر آدمی که از راه می رسید ...در واقع همین مشاوره ها باعث طولانی شدن پروسه انتخاب اسم ما شد ... هر کس یه اسم قشنگ می گفت و ما تصمیم می گرفتیم که همون رو بذاریم اما بعد از چند روز می دیدیم که نه واقعا ته دلمون یه چیز دیگه می گه تا اینکه بالاخره در نهایت فهمیدیم تنها چیزی که باید کمتر از خرد جمعی استفاده کرد انتخاب اسم  فرزند هست ... انتخاب باید بر اساس معیار های شخصی و قلبی پدر و مادر باشه ...ویانا ی بابا ... اولین معیار من و مامان انتخاب یه اسم با معنی و پر مسمای ایرانی بود .... یه اسم که خیلی معنای قشنگ و عمیقی داشته باشه و با سلاله ی سادات مغایرت نداشته باشه ... اسمی که وقتی بزرگ شدی به اون ببالی و بابت این انتخاب ازمون ممنون باشی  ...

ویانا یکی از اسمهای ایرانی بود که با معنی پر مغزش ( فرزانگی ، بخردی و دانایی ) به دلمون نشست اسمی با ریشه اوستایی ، پهلوی ....

ویاناسادات من آرزوی من و مامانت اینه که مثل اسمت زندگی کنی

پسندها (6)

نظرات (1)

★مادر بزرگ★
15 آذر 94 9:12
خوشحالم از این که امروز پدر مادرها این همه به فرزندانشون اهمیت میدن