ویانای بابا

بدون عنوان

1395/3/3 17:30
نویسنده : رضا
351 بازدید
اشتراک گذاری

در نظربازی ما بی‌خبران حیرانند                                              من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
 عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی                                               عشق داند که در این دایره سرگردانند

سلام دوستان ، امروز سوم خرداد ماه 1395 تقریبا یک روز از شروع دوازدهمین ماه زندگی دخترم ... ویانای باباست .. دخترم بعد از چند روز کلنجار توی ایستادن روی پاهاش بالاخره امروز عصر حدودا ساعتای سه و نیم ، چهار به خودش جرأت داد و روی پاهاش ایستاد و بیش از 5 قدوم راه رفت ... اونقدر خوشحال شدم که بی اختیار با صدای بلند می خندیدم ووو تو همین چند ثانیه قدم برداشتن دخترم به جلو من هزاران قدم به عقب برداشتم و تو مسیر به تمام لحظات زندگیم فکر می کردم .... 10 سال انتظار ... تو این ده سال .... پدر و برادر وش خواهری رفتن .. پدر بزرگ و عمو و خاله ای که آرزوی دیدن ویانا رو داشتن ... اما ظاهرا نوبت بایاد رعایت می شد ... باید اونا می رفتن تا من بابا بشم و ویانا زندگیمو روشن کنه ... بگذریم چندتا تصویر از 9ماهگی ویانا تا امروز براتون می ذارم تا مصداق ویانا به ر وایت تصویر نمودار بشه و

 

 

9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)